Doktorarbeit von Prof. Dr. Julia Naskrent

Literaturverzeichnis 399 Arnett, D. B./German, S. D./Hunt, S. D. (2003): The Identity Salience Model of Relationship Marketing Success: The Case of Nonprofit Marketing, in: Journal of Marketing, 67. Jg., H. 2, S. 89-105. Assael, H. (1998): Consumer Behavior and Marketing Action, Cincinnati. Augsten, U. (2008): Steuerrecht in Nonprofit-Organisationen, Wiesbaden. Bachert, R./Vahs, D. (2007): Change Management in Nonprofit-Organisationen, Stuttgart. Backhaus, K./Erichson, B./Plinke, W./Weiber, R. (2008): Multivariate Analysemethoden: Eine anwendungsorientierte Einführung, 12. Aufl., Berlin. Badelt, C./Meyer, M./Simsa, R. (2007): Die Wiener Schule der NPO-Forschung, in: Badelt, C./Meyer, M./Simsa, R. (Hrsg.): Handbuch der Nonprofit Organisation – Strukturen und Mana- gement, 4. Aufl., Stuttgart, S. 3-16. Bänsch, A. (2002): Käuferverhalten, 9. Aufl., München. Bagozzi, R. P. (1981): Evaluating Structural Equation Models with Unobservable Variables and Measurement Error, in: Journal of Marketing Research, 18. Jg., H. 3, S. 375-382. Bagozzi, R. P./Phillips, L. W. (1982): Representing and Testing Organizational Theories: A Holistic Construal, in: Administrative Science Quarterly, 27. Jg., H. 3, S. 459-489. Bagozzi, R. P./Yi, Y. (1988): On the Evaluation of Structural Equation Models, in: Journal of the Academy of Marketing Science, 16. Jg., H. 1, S. 74-94. Bagozzi, R. P./Yi, Y. (1989): On the Use of Structural Equation Models in Experimental De- sign, in: Journal of Marketing Research, 26. Jg., H. 3, S. 271-284. Bakay, Z. (2003): Kundenbindung von Haushaltsstromkunden – Ermittlung zentraler Determi- nanten, Diss., Wiesbaden. Bakay, Z./Schwaiger, M. (2006): Kundenbindung im liberalisierten Strommarkt, in: Die Be- triebswirtschaft, 66. Jg., H. 3, S. 326-344. Balabanis, G./Stables, R. E./Phillips, H. C. (1997): Marketing Orientation in the Top 200 Brit- ish Charity Organisations and Its Impact on Their Performance, in: European Journal of Market- ing, 31. Jg., H. 8, S. 583-603. Barclay, D./Higgins, C./Thomson, R. (1995): The Partial Least Squares (PLS) Approach to Causal Modeling: Personal Computer Adoption and Use as an Illustration, in: Technology Stu- dies, 2. Jg., H. 2, S. 285-314. Barman, E. (2008): With Strings Attached: Nonprofits and the Adoption of Donor Choice, in: Nonprofit and Voluntary Sector Quarterly, 37. Jg., H. 1, S. 39-56. Bauer, H. H./Huber, F./Betz, J. (1998): Erfolgsgrößen im Automobilhandel: Ergebnisse einer kausalanalytischen Studie, in: Zeitschrift für Betriebswirtschaft, 68. Jg., H. 9, S. 979-1008.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjY5